Een goede communicatiestrategie staat of valt met de kwaliteit van de uitvoering. Jenx heeft meer dan 20 jaar ervaring in de grafische sector. Wij hebben kennis van alle gangbare soorten drukwerk en van speciale grafische producties. Onze mediaplanner zorgt voor selectie, planning en inkoop van de juiste media, zoals rtv, dag- en weekbladpers, vakbladen en internet. De kunst is het juiste medium of middel te kiezen.
Jenx hanteert een beproefd stappenplan bij de uitvoering van een communicatieplan- of strategie:
Stap 1.
Een goed creatief concept vormt de basis. Jenx ontwikkelt opvallende ideeën en presenteert in plannen, mood-boards en/of schetsen.
Stap 2.
Een opvallend idee wordt pas aansprekend als het goed wordt vormgegeven. Jenx draagt zorg voor eigentijds design en grafische vormgeving.
Stap 3.
Pas als uw boodschap de ontvanger bereikt is er ‘communicatie’. Jenx selecteert daarom de middelen en media die uw doelgroepen het best bereiken bij een gegeven budget. Van direct mail tot advertentie, van bill board tot radiocommercial.
“The medium is the message”*
Marshall McLuhan (1911-1980